Hopelijk ben jij en zijn jouw naasten nog gezond en mag dat zo blijven!
En hoe is het ons vergaan?
Nou… wij hebben niet stil gezeten. Zelf heb ik heel veel online trainingen gevolgd op het gebied van marketing en productkennis. Ook hebben we de salon goed onder handen genomen en contact met onze vaste klanten onderhouden. Vooral dit laatste vonden we fijn in deze corona tijd.

Want wat is het toch een bizarre en ook nare tijd, vinden jullie ook niet?

Nu mogen we weer starten met ons beroep en ja, dat vinden wij heel fijn.
Maar… dit betekent niet dat we het virus de baas zijn. We moeten het niet onderschatten en het zekere voor het onzekere nemen. Daarom ondernemen wij diverse maatregelen. We informeren jullie hier graag over:

Wat vragen we van onze klanten?

  • We vragen je om ALLEEN naar de salon te komen.
  • Mocht je een mondkapje willen, laat het ons weten. Wij hebben FFP2 mondkapjes voor onze klanten. We willen hier uiteraard zorgvuldig mee omgaan, dus bieden deze niet standaard aan iedereen aan.
  • Bij binnenkomst dient iedereen hun handen te wassen, ook al heb je net je handen gedesinfecteerd. We hebben onze keuken hiervoor open gesteld. Voor iedereen ligt er een schoon gastendoekje. Laat deze op het aanrecht achter, wij ruimen dit voor je op.
  • Tassen en mobiele telefoons graag in de auto laten liggen. Is dit niet mogelijk, laat het ons weten. Wij zullen deze dan in een bakje mee naar boven nemen.
  • Kom op tijd, niet te vroeg en niet te laat.
  • Neem bij het afrekenen en inplannen van een nieuwe afspraak 1.5 meter afstand.

Welke maatregelen nemen wij in de salon?

  • We werken enkel op afspraak, zodat we de controle hebben over hoeveel mensen er in onze praktijk zijn.
  • Wij werken ten alle tijden met mondkapje en handschoenen. We werken standaard met een FFP2 mondkapje. Op verzoek is het mogelijk om met een FFP3 inclusief filter te werken.
  • Onze bedjes worden bij iedere klant voorzien van een disposable tissue. Haren, gezicht, schouders zijn zo beschermd.
  • Oppervlakten waar klanten mee in aanraking komen worden iedere klant gedesinfecteerd, denk aan trapleuning, pin, balie, deurklinken (binnen en buiten), aanrechten, tafels etc.
  • Wij schenken geen drinken meer. We hebben een waterautomaat met plastic bekertjes. Je kunt zelf water pakken, mocht je dit wensen. Het bekertje mag je zelf in de prullenbak in de keuken gooien. Deze is geopend voor onze klanten.
  • Wij wassen EN desinfecteren onze handen en armen voor en na iedere klant.
  • Wij desinfecteren onze instrumenten. Dit deden wij uiteraard al.
  • We hebben geen onnodig contact. Groeten, praten en consulten doen wij op 1.5m afstand.
  • Tijdens behandelingen praten wij niet/zo min mogelijk.

Is het onderstaande niet van toepassing op jou?

  • De afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende klachten: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38 graden Celsius). We begrijpen dat momenteel ook hooikoorts heerst en dat men soms eens hun keel schrapen. We willen hier niet panisch mee omgaan, maar doe dit dan volgens de voorschriften in je ellenboog.
  • Een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten.
  • Het coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) EN dit is in de afgelopen 7 dagen vastgesteld.
  • Een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en je hebt korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had. 

Dan ben jij van harte welkom!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *